۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۶۸۹۶۸
ابراهیمی در گفت‌وگو با رسا:

اتحاد ملی لازمه عبور از شرایط حساس کشور است

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اتحاد جناح‌های سیاسی توطئه و هجمه دشمنان را بی اثر می‌کند، گفت: اتحاد مردم و مسؤولان فارغ از هر گونه گرایش سیاسی لازمه شرایط حساس کنونی کشور است.
علیرضا ابراهیمی

علیرضا ابراهیمی عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهداف و اغراض نویسندگان نامه تسلیم گفت: بنده از محتوای این نامه اطلاع دقیقی ندارم اما معتقد هستم در حال حاضر موقعیت کشور بسیار حساس و ویژه است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تغییر ادبیات نظام سلطه و فشارهای بیشتر دشمنان علیه ایران، این مهم را می‌طلبد که جناح‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب با اتحاد و همبستگی به تقویت نظام کمک کرده و آب به آسیاب دشمن نریزند.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه دغدغه همه مسؤولان باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، اظهار داشت: به طور قطع آمریکا و اسرائیل هجوم گسترده اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فراوانی را به کشور وارد خواهند کرد از این رو تنها راه مقابله با این فشارها بر اساس کلام رهبر معظم انقلاب اتحاد است.

ابراهیمی بازی کردن در زمین دشمن را خطای محض دانست و خاطرنشان کرد: گل به خودی زدن برابر با نابودی منافع ملی است. دلسوزان نظام همانند سرباز به انقلاب خدمت می‌کنند بنابراین دولت و مجلس با همه توان باید تلاش کنند رنج و مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات