۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۶۸۹۲۲
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد؛

اقدامات انقلابی ولایتی و فرهاد رهبر سکولارها و غرب‌زدگان را نگران کرده است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اعلام کرد: اقدامات انقلابی مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد همانگونه که انبوهی از نیروهای انقلابی را نشاط بخشیده، چشمان طمعکار افراد سکولار، غربزده و ضد انقلاب را نگران کرده و به زاویه رانده است.
عکس

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان همایشی که امروز به مناسبت روز بسیج اساتید و بزرگداشت شهید چمران برگزار شد، طی بیانیه‌ای  اعلام کرد: اقدامات انقلابی رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از چشم ها دور نمانده و همانگونه که انبوهی از نیروهای انقلابی را نشاط بخشیده، چشمان طمعکار افراد سکولار، غربزده و ضد انقلاب را نگران کرده و به زاویه رانده است.

در  این بیانیه آمده است: «سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران دانشمند متعهد و مبارز خستگی ناپذیری است که برای همیشه در قلب و جان مبارزین جبهه مقاومت همچون اسوه ای الهام بخش و اسطوره ای باشکوه جاودانه شده است. چمران محل تلاقی علم و عمل و تعهد و تخصص و عشق و ایمان است و به حق روز شهادت او به نام بسیج اساتید نامگذاری شده است. بسیج اساتید بنا نهاده شد تا با تاسی به نام و یاد و راه آن بزرگمرد در جهت استوار کردن عدل و ایمان در جهان و ساختن تمدنی عاری از ظلم، شرک و استکبار در خدمت انقلاب اسلامی باشد.

امروز در چهلمین سال انقلاب اسلامی ضمن اینکه سرشار از امید به آینده ای شکوهمند و مطمئن به تحقق وعده الهی در نصرت مومنین و نابودی مستکبرین و علو مستضعفین هستیم ولی نگرانی هایی درباره ی آمان های امام و شهدا نیز داریم. دانشگاه آنچنان که امام راحل فرموده اند تعیین کننده سرنوشت کشور است لیکن طی تمام سالهای پس از انقلاب مغزهای غربزه و زبان های آلوده ای همچنان در میان انبوهی از اساتید متعهد و مکرم دانشگاه ها دیده می شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی که با هدف تربیت نیروهای متعهد مومن و انقلابی بنا نهاده شده مع الاسف از این قاعده مستثنی نیست. اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی معتقدند ضمن اینکه این دانشگاه هزاران استاد، متفکر و پژوهشگر ممتاز و متعهد را در خود جا داده لیکن در سالهای پیش انحرافاتی داشته و حتی در بزنگاه های بحرانی انقلاب مانند فتنه 88 در خدمت جریان ضد انقلاب قرار گرفته است.

تحول اخیر در مدیریت عالی دانشگاه امیدها را برای اصلاح انحرافات و بازگرداندن توان و ظرفیت کم نظیر دانشگاه آزاد اسلامی به ریل انقلاب اسلامی زنده کرده است. اقدامات انقلابی جناب آقای دکتر ولایتی رئیس محترم هیات موسس و هیات امنا و جناب آقای دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از چشم ها دور نمانده و همانگونه که انبوهی از نیروهای انقلابی را نشاط بخشیده، چشمان طمعکار افراد سکولار، غربزده و ضد انقلاب را نگران کرده و به زاویه رانده است.

اساتید بسیجی ضمن قدردانی و حمایت کامل از این اقدامات، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در راستای اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می دارد.

بسیج اساتید در راستای تحقق «دانشگاه اسلامی»، آزاد از غربزدگی در علم و فرهنگ، بسط محیطی اخلاقی و دینی در دانشگاه و رشد پژویی های معطوف به مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی، خود را موظف به کمک به مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه دانسته و فعالیت های آتی خود را در این راستا برنامه ریزی خواهد کرد.»/۸۱۳/د103/ب1

ارسال نظرات