۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۶۸۹۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

مشارکت ۲۳۰ روحانی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ۲۳۰ روحانی مبلغ بومی و اعزامی از قم در اجرای برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در سطح استان مشارکت دارند.
حجت الاسلام خادمی

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به آغاز فصل تابستان و اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی از سوی این نهاد در هشت شهرستان خراسان شمالی، اظهار کرد: طرح مزبور به‌منظور ترویج آموزه‌های اسلامی و اخلاقی در بین نوجوانان و جوانان از دهم تیرماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در مساجد و مراکز مذهبی استان برگزار می‌شود، افزود: در اجرای این طرح 230 روحانی مبلغ بومی و غیربومی مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: از این تعداد روحانی مبلغ 180 نفر روحانیان مستقر در روستاها و مناطق مختلف استان هستند که در ایام تابستان در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری کلاس‌های معارف، اخلاق و احکام ویژه جوانان و نوجوانان می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین 27 نفر از روحانیان و اساتید اوقات فراغت از حوزه علمیه قم و 23 نفر از روحانیان بومی استان در قالب 50 پایگاه بوستان معرفت در برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در استان مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: همانند سال‌های پیش افزون بر 70 درصد از برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی نهاد تبلیغات اسلامی استان در مناطق روستایی و محروم خراسان شمالی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مناسب به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات اخلاقی دارد، افزود: نهاد تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند از طریق اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از تحصیل را پربار کند./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات