۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۶۸۸۹۰

طنز | توله نوشت

مسخره اش رو در آورده! بابا من با چه زبونی بگم خوشم نمیاد اینطوری قلاده دور گردنم بندازی و تو خیابون ها دور دور کنی؟ اصلا مگه جای من توی خیابونه؟
زندگی با حیوانات، سگ، سبک زندگی

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، گروه طنزنویسان حوزوی

توله نوشت!

مسخره اش رو در آورده! بابا من با چه زبونی بگم خوشم نمیاد اینطوری قلاده دور گردنم بندازی و تو خیابون ها دور دور کنی؟ اصلا مگه جای من توی خیابونه؟ من یه حیوونم که اتفاقا خدا هم چون می دونسته بامزه و بانمکم – البته حمل بر خود ستایی نشه - منو نجس اعلام کرده! تا بلکه بعضی از این آدم های زبون نفهم دست از سر ما زبون بسته ها بردارن!

عه عه عه! برداشته من رو برده توی پارک! زن و بچه مردم ترسیدن و فرار کردن! چند تا توله سگ هم نثار من و خودش کردند! حالا در مورد من که فحش به حساب نمیاد. بالاخره بیان یک واقعیته. من توله سگم و همیشه هم به هویت خونوادگیم افتخار کردم ولی وقتی درباره اون می گن، خوب اگه یه ذره غیرت داشت، نباید دیگه من رو می برد بیرون. ولی فرداش دوباره رفتیم دور دور! اون هم توی یکی از شلوغ ترین مراکز خرید شهر. بیچاره بعضی از خانم های چادری می ترسیدن و فاصله می گرفتن.

پسره نادون اسم منو گذاشته پی پی! خوب بی کله پی پی خودتی و اون G.F  هات. با اون دماغ های عروسکی کارخونه ای شون!

دیشب هم یه اتفاقی افتاد که آبروش بدجور رفت. برداشت منو با خودش برد توی یه جلسه ی رسمی. من هم پی پی داشتم و اونجا هم نتونستم به صاحبم بگم. هیچی دیگه حیثیت همه گربه سانان رو بردم! با خفت و خواری از جلسه برگشتیم خونه. به خاطر این کارم، دو شبانه روز از غذا محروم شدم و فقط آب خوردم. الان هم بی ادبی، بیرون رَوی گرفتم و احتمالا باید برای دور تازه ی مجازات ها آماده بشم!!

خلاصه آقاجون ما رو توی خونه هاتون نگه ندارید. ما باید توی طبیعت زندگی کنیم. هم زندگی شما نجس و کثیف میشه و هم ما خجالت می کشیم!/۸۴۱/ز۵۰۴/س

علی بهاری، نویسنده حوزوی

ارسال نظرات