۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۶۸۸۶۹

برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش استان خبر داد و گفت: در این دوره ۹۰ نفر از اساتید شرکت می کنند.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی پژوهشی ویژه اساتید استان به مدت سه روز در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت 90 نفر از اساتید پژوهش لرستان در کارگاه سه روزه پژوهشی افزود: این کارگاه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی پژوهشی با محوریت مشاوره پژوهشی، مقاله نویسی، پایان نامه نویسی و پایگاه های پژوهشی و با حضور اساتید برجسته پژوهش، مشاوران پژوهشی و معاون پژوهش کشور در لرستان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرگذاری و رابطه اساتید پژوهش با طلاب عنوان داشت: برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای فعالیت های پژوهشی در حوزه برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان پژوهش را پایه و اساس فعالیت های تحصیلی و تبلیغی طلاب عنوان و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی به روز با هدف تقویت مهارت های پژوهشی ضروری است.

تشکیل کلاس درس مهارت های پژوهش در حوزه علمیه برادران لرستان

حجت الاسلام پنام در ادامه از برگزاری کلاس درس مهارت های پژوهش در حوزه علمیه برادران استان خبر داد و گفت: در این راستا ضروری است که اساتید پژوهش دوره های فراگیری مهارت های پژوهشی را بگذرانند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی پژوهشی با حضور اساتید پژوهش در روزهای 24، 25 و 26 تیر ماه برگزار می شود، اظهار داشت: در پایان این دوره پایان نامه گذراندن این کارگاه به اساتید ارائه می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات