۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۶۸۸۰۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثناعشری در هند» منتشر شد

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثناعشری در هند» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثنا اشهری در هند»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثناعشری در هند» اظهار داشت: تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعیان هند نزد پژوهشگران تاریخ اسلام از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی گفت: سید اطهر عباس رضوی این موضوع را بررسی کرده و ضمن اشاره به برخی شخصیت های تأثیرگذار در نشر تشیع در هند روابط دانشمندان شیعه این دیار با عالمان دیگر مناطق از جمله عراق و ایران و حکومت ها و سهم شیعیان در علوم مختلف را تبیین کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی جلد اول کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثناعشری در هند» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته سید اطهرعباس رضوی و منصور معتمدی است که در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: جلد اول کتاب «تاریخ اجتماعی ـ فکری شیعه اثناعشری در هند» با 775 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 500000 ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 125000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات