۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۸۷۴۹
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

دولت نگاه خود را به ظرفیت‌های داخلی معطوف کند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت دوازدهم پس از ۵ سال هنوز به دنبال گشایش از طریق خارج و برجام است.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره وضعیت بد اقتصادی در کشور گفت: مطالبه مردم درباره گرانی و وضعیت معیشتی حق مسلم مردم است و کسی نباید آن را انکار کند.

وی ادامه داد: باید در نظر گرفت که دولت نیز وضعیت خاصی را دارد و برای رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی صد در صد آماده نیست.

حجت الاسلام سالک با اشاره به بستر قانونی موجود در کشور برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی، بیان داشت: واقعیت امر این است که در کشور خلأ قانونی وجود ندارد و بر اساس قوانین موجود به راحتی می‌توان وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را بهبود بخشید. در چنین شرایط اگر دولت نگاه خود را از بیرون به ظرفیت‌های داخلی معطوف کند، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت، بیان داشت: دولت باید امیدی که به برجام بسته است را رها کند و به فکر بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

حجت الاسلام سالک در پایان و در پاسخ به این پرسش که دولت چرا پس از ۵ سال همچنان یک رویه را برای حل مشکلات خود دنبال می‌کند، ابراز داشت: اعتراض بسیاری از مردم و نمایندگان مجلس ناظر به همین سوال است و باید دولت دوازدهم نگاه خود را تغییر دهد./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات