۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۶۸۷۲۹
حجت الاسلام سلیمی:

دولت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران را ایجاد کند

نماینده مردم محلات از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درخواست کرد به دولت تذکر دهند تا سامانه ثبت حقوق مقامات را طراحی کنند.
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور، اظهار کرد: هنوز یک سال نیست که از تصویب برنامه ششم توسعه می‌گذرد اما بسیاری از مواد برنامه اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: قرار بر این بود که سامانه ثبت حقوق مدیران و مقامات کشور طراحی شود که مردم حقوق مقامات را به صورت شفاف ببینند اما در شرایطی که به این قانون اجرا نمی‌شود، چه ضرورتی دارد که هر روز قانون جدید تصویب کند.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه برخی از مفاد این طرح یک فوریتی با برنامه ششم توسعه مغایرت دارد، تصریح کرد: بر اساس مواد این طرح حقوق برخی از مدیران بیش از 16 میلیون تومان افزایش می‌یابد که خلاف برنامه ششم توسعه است.

نماینده مردم محلات در پایان خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: تأکید دوباره بنده این است که به دولت دستور دهید که سامانه ثبت حقوق مقامات را طراحی کنند./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات