۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۵۶۸۶۷۳
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

مطرح کنندگان مذاکره مستقیم با آمریکا وزنی در کشور ندارند

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر این که مطرح کنندگان مذاکره مستقیم با آمریکا وزنی در کشور ندارند، گفت: این نامه نشان از تفکر و اندیشه لیبرالیستی و روشن‌فکری وابسته به غرب این افراد است.
حجت الاسلام سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نامه منتشر شده برخی اصلاح طلبان و اپوزیسیون مبنی بر پیشنهاد مذاکره مستقیم ایران و آمریکا گفت: این افراد در کشور وزنی ندارند و  تنها نظر خود را اعلام کرده‌اند که مردم و می دانند  اعتبار و ارزش این نظرات چگونه است.

وی ادامه داد: این نامه نشان از تفکر و اندیشه لیبرالیستی، فمینیستی و روشن‌فکری وابسته به غرب این افراد است؛ این مسأله جدیدی نیست، در دولت مهندس بازرگان هم این مسأله بود و از روز اول گفتند که ما به صورت مستقیم برویم و حرف‌هایمان را با آمریکا بزنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افراد نویسنده این نامه را وامانده‌های انتهای مطرح کنندگان مذاکره مستقیم با آمریکا دانست و تأکید کرد: این افراد نظرشان را گفته‌اند که هیچ ارزشی ندارد؛ اگر بخواهیم نظر مردم را متوجه شویم باید در روز جهانی قدس و 22 بهمن خیابان‌ها را نگاه کنیم.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به این که چرا برخی در هر شرایطی اصرار بر مذاکره با شیطان بزرگ را دارند، گفت: این افراد تا ناگوارترین اتفاق را حس نکنند متوجه این موضوع نخواهند شد، این‌ها این موضوع را درک نکرده و به دنیای مادی فکر می‌کنند.

وی افزود: این اشخاص نمی‌خواهند زیر بار ارزش‌های انقلاب اسلامی بروند و با اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله فراوانی دارند؛ سوابق این افراد هم برای ما روشن است که چه کسانی بودند و در کجا فعالیت می‌کردند؛ قبل و بعد از انقلاب این‌ها را می‌شناسیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات