۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۶۸۶۶۲
آیت الله نعیم ‌آبادی در گفت وگو با رسا:

تلاش بدخواهان نهادینه کردن‌"ما نمی توانیم" در کشور است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که دشمنان همواره القا می کنند که از داخل نمی توان به امور کشور رسیدگی کرد، تأکید کرد: تلاش بدخواهان نهادینه کردن‌"ما نمی توانیم" در کشور است.
آیت الله نعیم آبادی

آیتالله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: استکبار جهانی از گذشته تا به امروز به دنبال پایمال کردن شرافت،کرامت و عزت ملت مسلمان جهان است.

وی با قرائت آیه ۵۴ سوره زخرف، اظهار داشت: استکبار در طول تاریخ برای پیش بردن اهداف خود همین کار را انجام داده است. این گروه وهله نخست شخصیت یک قوم و جمعیت را پایمال کرده و سپس بر آنها حکومت میکنند.

آیت‌الله نعیم آبادی ابراز داشت: دشمنان ملت شریف ایران قبل از انقلاب مدام القا میکردند که ایرانی نمیتواند به تنهایی امور کشور را سر و سامان دهد. و از این طریق بر مردم حکومت کرده و اموال کشور را چپاول میکردند.

وی افزود: آمریکا و ایادیش امروز نیز راه گذشته را در پیش گرفته و تلاش میکنند بر همه جهان حکومت کنند و البته تا حدی نیز موفق بودهاند. اما مردم ایران به واسطه هدایتهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پس از آن رهبر معظم انقلاب در برابر مستکبران جهانی ایستادگی کرده و زیر بار ظلم و ستم نرفتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اگر امروز در فضای مجازی، شبکههای اجتماعی و ماهوارهای مدام تکرار میشود که کالای ایرانی از کیفیت لازم برخوردار نیست، برای آن است که شعار ما نمیتوانیم را در کشور نهادینه کنند.

وی ادامه داد: شکی در این نیست که کارگاههای بزرگ و کوچکی در کشور وجود دارند که برخی کالاهای با کیفیتی تولید میکنند و برخی دیگر آن طور که باید نتوانستهاند رضایت مردم را جلب کنند. اما این بدان معنا نیست که ایرانی اصلا نمیتواند روی پای خود بایستد.

امام جمعه بند‌رعباس با تأکید بر این که ایالات متحده آمریکا به هر قیمتی از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند، عنوان کرد: حمایت آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع منطقه بر اشغالگریهای صهیونیسم مشروعیت نمیبخشد.  

وی گفت: تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اساساً برای حفظ منافع آمریکا بوده است. آمریکا به حمایت رژیم جعلی صهیونیستی میپردازد تا به راحتی بتواند به اهداف شوم خود در منطقه برسد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات