۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۶۸۶۵۷
مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر خبر داد؛

برگزاری طرح نهضت قرآنی با حضور خواهران طلبه در پلدختر

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از اجرای طرح نهضت قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی با فعالیت طلاب پایه دو به بالا برگزار می شود.
طلاب خواهر

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای تبیین و ترویج آموزه های قرآنی و نهادینه سازی فرهنگ انس با قرآن در جمع بانوان طرح تبلیغی نهضت قرآنی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت قرآنی با محوریت طلاب پایه دو به بالا برگزار می شود، افزود: این طرح قرآنی با هدف توسعه و تعمیق فعالیت های قرآنی در مساجد و منازل برگزار می شود.

آزادبخت به توانایی تبلیغی خواهران طلبه در مدرسه علمیه خواهران پلدختر اشاره و عنوان کرد: طلاب توانمند در طول سال نیز فعالیت تبلیغی داشته اند و در ایام تعطیلی نیز این فعالیت ها گسترده تر می شود.

وی بیان احکام، پاسخگویی به مسائل شرعی، ارائه مشاوره های خانوادگی، تلاش در زمینه نهادینه سازی فرهنگ دینی و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی را از دیگر فعالیت های تبلیغی طلاب مبلغ عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر تبلیغ را امری ضروری خواند و گفت: انجام فعالیت های تبلیغی مبلغان لازمه تقویت و تحکیم بخشی به کانون و بنیان خانواده بوده و حضور خواهران مبلغ در جمع بانوان در این زمینه ضروری است.

وی یادآور شد: برای موفقیت خواهران طلبه در عرصه تبلیغ همواره در طول سال دوره آموزشی تبلیغی، فن بیان و مهارت های تبلیغی برگزار می شود.

آزادبخت هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی اثربخشی به فعالیت های تبلیغی مبلغان عنوان کرد و گفت: خواهران مبلغ در دوره های آموزشی با شیوه های نوین تبلیغی آشنا می شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات