۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۸۶۵۲
حجت الاسلام غلامی:

طرح اوقات فراغت از ۱۵ تیرماه اجرا می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی پایگاه های اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ تیر ماه سال جاری و با حضور مبلغان در مساجد و کانون های فرهنگی تبلیغی آغاز می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آغاز طرح اوقات فراغت خبر داد و بیان داشت: 15 تیر ماه آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه های فراغتی با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: پایگاه های اوقات فراغت با محوریت «بوستان معرفت» ویژه نوجوانان و«هسته فرهنگی جوانان» در ایام تابستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 43 پایگاه اوقات فراغت در استان فعالیت داشته اند، افزود: امسال این پایگاه ها با توجه به استقبال نسل جوان و نوجوان افزایش می یابد.

حجت الاسلام غلامی به اعزام مبلغان به پایگاه های اوقات فراغت اشاره و عنوان کرد: در این پایگاه ها برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و معرفتی ویژه نسل نو و با هدف هدایت صحیح قشر جوان و نوجوان و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای بهره‌ مندی هدفمند از اوقات فراغت دانش‌آموزان و برگزاری برنامه های مختلف مبلغان خواهر و برادر به پایگاه های فراغتی اعزام می شوند.

حجت الاسلام غلامی تقویت بنیه معنوی، روحی و جسمی جوانان و نوجوان و جذب حداکثری این قشر به مساجد را از دیگر اهداف اجرای طرح اوقات فراغت با محوریت مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی عنوان کرد و گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت با همکاری اداره‌ کل تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی تبلیغی فعالیت دارند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات