۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۶۸۶۳۵
مدیر مدرسه علمیه النبی بندرعباس:

آموزش پژوهش محور رویکرد حوزه علمیه در سال تحصیلی جدید است

مدیر مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس گفت: آموزش پژوهش محور با استفاده از اساتید مجرب و دوره دیده و با شیوه نوین رویکرد مدرسه علمیه النبی(ص) در سال تحصیلی جدید است.
حجت الاسلام اولیایی

حجت‌الاسلام روح الله اولیایی مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: با توجه به اینکه فصل امتحانات به پایان رسیده و ما یک سال تحصیلی دیگر را پشت سر گذاشته ایم از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید هستیم.

وی در ادامه افزود: رویکرد مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس در سال تحصیلی جدید آموزش پژوهش محور با استفاده از اساتید مجرب و دوره دیده و با شیوه نوین است.

مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس تصریح کرد: همه ساله تلاشمان این بوده است که در برنامه های آموزشی و تهذیبی طلاب، برنامه های جدیدی را اجرا کنیم و هرسال نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته باشیم و از لحاظ کیفیت بتوانیم تمام خدمات آموزشی و تهذیبی را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام اولیایی اذعان داشت: در همین راستا در کنار برنامه ریزی های هدفمند اساتید محترم مدرسه علمیه النبی (ص) در دوره های آموزش و تدریس نوین شرکت کرده و با علم روز بر سر کلاس ها حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: طلاب امروز باید با علوم روز و مسائل مورد نیاز جامعه آشنا شوند و با توجه به اینکه جامعه در حال پیشرفت است سرعت طلاب به عنوان هادیان جامعه باید بیشتر باشد زیرا یکی از بهترین نیروها در فرهنگسازی طلاب و روحانیان هستند.

مدیر مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس بیان داشت: اخلاق و تقویت اخلاق برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا فرد هر اندازه هم که عالم یا قدرتمند باشد اگر از اخلاق بهره ای نبرده باشد کاربردی نخواهد داشت.

حجت الاسلام اولیایی ابراز داشت: تمام تلاشمان را کرده ایم که طلاب چه از لحاظ تحصیلی و چه از لحاظ تهذیبی و ورزشی کم و کسری نداشته باشند./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات