۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۶۲۸
مسؤول مدرسه علمیه بهشهر:

سیاست های اقتصادی دولت سبب کاهش مشکلات نشده است

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که راه اداره کشور دل بستن به بیرون نیست، گفت: تجربه تاریخی این ملت ثابت کرده نمی توان به وعده های غربی ها دل بست چون این کشورها در بدعهدی سابقه دیرینه دارند.
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سیاست های ظالمانه آمریکایی ها در برابر ملت ایران، این سیاست ها را ناشی از شکست های متعدد این کشور در منطقه دانست.

وی با بیان این که آمریکایی ها پس از سال ها سرمایه گذاری در خاورمیانه امروز شکست بزرگی را در برابر جبهه مقاومت متحمل شده اند، افزود: این شکست های پی در پی موجب عصبانیت آمریکایی ها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید این که مقامات فعلی آمریکا برای شناخت کامل ملت ایران به تاریخ رجوع کنند، خاطرنشان کرد: این ملت، مردمی نیستند که با تهدید و تحریم های آمریکایی ها صحنه دفاع از انقلاب را ترک کنند.

حجت الاسلام جباری آمریکایی ها را شکست خورده نهایی بازی تسلیحاتی در خاورمیانه معرفی کرد و گفت: آمریکایی ها روزی به بهانه مبارزه با تروریسم وارد عراق و افغانستان شدند و امروز شکست و رسوایی محصول بیش از یک دهه دخالت و لشکر کشی به کشورها است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که تهدید و تحریم آمریکایی ها علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و از نخستین روز پیروزی انقلاب آغاز و تا به امروز نیز ادامه دارد، افزود: انقلاب مسیر روشنی را طی می کند و هیچ گاه با فشارها و تحریم های غرب این مسیر تغییر پیدا نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت های چهار دهه اخیر کاملاً ملموس و مشخص است، خاطرنشان کرد: تلاش نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای نادیده گرفتن این پیشرفت ها نیز بی فایده خواهد بود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز مهم ترین نیاز کشور برای ایستادن در مقابل توطئه های دشمن وحدت و همبستگی ملی است، تصریح کرد: همراهی مردم و مسؤولان می تواند کشور را از هر مسیر دشواری عبور دهد و به مقصد پیش روی انقلاب برسانند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که دشمن با فشارهای اقتصادی تلاش می کنند جامعه را از درون دچار بحران کند، خاطرنشان کرد: مردم ما هوشیار و بیدار هستند و فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد و با حمایت قاطع از انقلاب و نظام اسلامی در مسیری که رهبری تعیین می کنند گام بر می دارند.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند تزریق امید است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در داخل با تزریق ناامیدی در کشور با دشمن همراهی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با فشارهای اقتصادی و تحریم ها تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامیدی و دلسرد کند، خاطرنشان کرد: این ملت چهار دهه است که پای انقلاب و آرمان های نظام ایستاده اند و همه مشکلات و سختی ها را با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته اند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی خود شده که دشمنان و بدخواهان این نظام الهی نمی توانند پیشرفت و توسعه این ملت را ببینند، بیان داشت: به همین دلیل هر روز به بهانه های واهی و ساختگی دست به تحریم و تهدید یک ملت بزرگ می زنند تا شاید شکست های خود در برابر این ملت را جبران کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسؤولان به ویژه دولتمردان باید برای رفع دغدغه های عمومی در حوزه اقتصادی بیشتر تدبیر کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه سیاست های اقتصادی دولت در سال های اخیر موفق نبوده و نتوانسته از آلام عمومی بکاهد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که راه اداره کشور دل بستن به بیرون نیست، بیان داشت: تجربه تاریخی این ملت ثابت کرده نمی توان به وعده های غربی ها دل بست چون این کشورها در بدعهدی سابقه دیرینه دارند.

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که مسؤولان ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی را بیشتر مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل سیاست های اقتصادی اشتباه امروز کشور شرایط و وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد و مردم ما مطالبات بسیاری در این حوزه از دولت دارند./۱۳۱۷/ت303/ب1

ارسال نظرات