۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۶۸۶۲۵
رییس ستاد مدارس امین خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره های ویژه مهارت آموزی برای مبلغان فعال در مدارس امین

حجت الاسلام شیرنژاد از دوره آموزشی ۱۰ روزه برای مدیران مدارس امین و ۷ روزه برای ۱۲۰ مبلغ فعال در مدارس امین نوع ۲ خبر داد.
مدارس امین

حجت الاسلام شیرنژاد، رییس ستاد مدارس امین خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی 10 روزه برای مدیران مدارس امین اظهار داشت: این دوره برای سال تحصیلی جدید که از اول مهرماه 97 تا 31 شهریور 98 و مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم شده است، برگزار شد.

رییس ستاد مدارس امین خوزستان با بیان اینکه دوره 7 روزه برای 120 مبلغ فعال در مدارس امین نوع 2 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مبلغان 19 هزار دانش آموز در مدارس امین نوع 2 را تحت پوشش قرار می دهند البته در مدارس امین نوع یک 7 هزار دانش آموز حضور دارند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در دوره توانمندسازی و مهارت آموزی دانش آموزی مورد توجه قرار می گیرد، افزود: دوره ارتقای مدیریت و بکارگیری نیروی انسانی برای مدیران مدارس امین در روزهای پیش رو برگزار می شود.

حجت الاسلام شیرنژاد با بیان اینکه در مدارس امین نوع یک 7 هزار دانش آموز به تحصیل اشتغال دارند، تصریح کرد: مدارس امین خروجی دارند و به واقع یک سازمان هستند اما در سال تحصیلی جدید راه اندازی چندین مدرسه را خواهیم داشت.

وی به راه اندازی مدرسه امین در بهبهان برای مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه متوسطه اول دخترانه در شهرستان اندیمشک هستیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات