۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۶۸۶۲۲
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران نوعی عبادت است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان که در راه خدا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند کاری ارزشمند و عبادت است.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز به همراه محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

آیت الله نعیم آبادی در این دیدارها با مادران شهیدان معظم حسین کهوری نژاد و ابراهیم ذاکری قشمی و همچنین پدر شهید وهب جمادی پور در محله پشت شهر بندرعباس دیدار و دلجویی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تبریک عید فطر و عرض قبولی طاعات در ماه پر فضیلت مبارک رمضان گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و بازماندگان ایشان کاری ارزشمند و عبادت است. 

وی با اشاره به انس و الفت شهدا با قرآن افزود: شهدا و ایثارگران همیشه با قرآن مأیوس بودند به طوری که هنگام شهادت در لباس های خونین آنان قرآن یافت می شد.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: قرآن ما را به سعادتمندی هدایت می‌کند و انس با آن همانند جوشنی در مقابل نیروهای زهر آگین ما را محافظت می‌کند.

گفتنی است، در پایان این دیدارها، یک جلد کلام الله مجید و هدایایی دیگر به خانوده های شهدا اهدا شد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات