۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۸۶۱۷
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

تشریح فعالیت های گروه تبلیغی جهادی افق روشن

مدیر گروه تبلیغی جهادی افق روشن گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، فعالیت در مدارس، برگزاری مسابقات، برگزاری اردوهای دریانوردی و کوه نوردی برخی از فعالیت های این گروه است.
مبلغان جهادی مدرسه علمیه آیت الله دامغانی

حجت الاسلام محمدرضا گریوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی افق روشن پرداخت و اظهار داشت: طلاب بومی شهرستان بندر دیر بوشهر از سه سال پیش فعالیت خود را در قالب این گروه شروع کردند که در ایام تبلیغی به تبلیغ معارف دینی در این بندر می پردازند.

وی به بیان فعالیت های این گروه پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب دائمی در محل مصلای این شهر از فعالیت هایی است که به همت این گروه صورت گرفته و بیشتر کتاب هایی با موضوع جبهه و جنگ و شهادت، کتاب هایی مرتبط با ایام ولادت ها و شهادت ها، کودک و نوجوانان عرضه می شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی افق روشن تصریح کرد: از دیگر فعالیت های این گروه، کار با کودکان و نوجوانان در مدارس است و به این تجربه رسیده ایم که مباحثی همراه با شور و نشاط باشد و با زبان کودکانه معارف دینی را ارائه دهیم.  

وی به برنامه های فرهنگی این گروه اشاره کرد و افزود: پرداختن به مسأله حجاب از طریق برگزاری کلاس ها و نصب پوستر، از دیگر فعالیت های این گروه است که در مدارس به آنها می پردازیم، در عین حال معمولاً در محرم و صفر مراسمات سینه زنی و نوحه خوانی به صورت دسته جمعی و همخوانی را در قالب هیئت دانش آموزی در مدارس برگزار می کنیم.

حجت الاسلام گریوانی اظهار داشت: در هر ایام تبلیغی که به این منطقه مراجعه می کنیم، اردوی دریانوردی، ساحل نوردی و یا کوهنوردی را جزو برنامه های خود قرار می دهیم که در فهم معارف دینی اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع سه هزار تقویم سال 97 در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های این گروه بود که مسابقه ای مبنی بر حفظ 52 حدیث از اهل بیت(ع) که در این تقویم درج شده بود را اعلام کردیم و مسابقه ای برگزار شد./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات