۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۶۸۵۸۱
حجت الاسلام والمسلمین شبستری مطرح کرد؛

تزریق روحیه وابستگی؛ حربه استکبار برای نابودی اسلام

نماینده خبرگان با بیان این که دشمنان جهان اسلام در تلاشند تا در جبهه مسلمین تفرقه افکنی کنند، گفت: دشمن می‌کوشد عزت، کرامت، شرافت و اتحاد میان مسلمانان را از بین ببرد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، اظهار داشت: بیتردید دشمنی استکبار با جهان اسلام پایانی نخواهد داشت.

وی افزود: از گذشته تا به امروز جبهه حق و باطل همواره در حال نبرد بودهاند و در آینده نیز چنین خواهد بود، چرا که ما هیچگاه از راهی که انتخاب کردهایم دست برنمیداریم و دشمن نیز همچنان در مسیر باطل خود باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان این که دشمنان جهان اسلام در تلاشند تا در جبهه مسلمین تفرقه افکنی کنند، ابراز داشت: دشمن میکوشد عزت، کرامت، شرافت و اتحاد میان مسلمانان را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: تزریق روحیه وابستگی از جمله حربههای استکبار جهانی برای امت اسلامی است تا به مسلمانان القا کنند که بدون یاری آمریکا و غرب نمیتوانند به مشکلات خود چیره شوند.  

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسلمانان حقیقی هیچگاه عزت و کرامت خود را از دست نمیدهند، تصریح کرد: امت و علمای اسلامی با حفظ اتحاد و انسجام میتوانند در برابر هجمههای متعدد جهان سلطه مقاومت و ایستادگی کنند.

وی با تأکید بر این که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال حفظ وحدت و تقویت روحیه مقاومت در میان مسلمانان جهان بوده است، گفت: این روحیه ایستادگی و مقاومت مسلمانان است که امروزه در عرصههای مختلف شکست را بر نظام سلطه تحمیل کرده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که برقراری روابط دیپلماتیک چند کشور مرتجع منطقه با رژیم غاصب صهیونیستی به این رژیم جعلی مشروعیت نخواهد بخشید، اظهار داشت: مشروعیت یک حکومت به دست مردم است از این رو یک رژیم جعلی هیچگاه نمیتواند با تبانی و کشتار به مشروعیت برسد.

وی ابراز داشت: رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر امت اسلامی هیچ جایگاهی نیز میان مردم جهان ندارد به همین علت طولی نخواهد کشید که با اتحاد و اتفاق امت اسلامی، جبهه استکبار که صهیونیسم در رأس آن قرار دارد، از بین برود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات