۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۶۸۵۷۵
آیت الله حیدری:

کشورهای اسلامی و سازمان ملل از ملت مظلوم یمن حمایت کنند

آیت الله حیدری گفت: کشورهای اسلامی و سازمان ملل وظیفه قانونی و انسانی دارند تا در برابر تجاوزات و تهاجمات ظالمانه آل سعود ایستادگی کرده و از مظلومیت ملت یمن دفاع کنند.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حمله ائتلاف تحت رهبری آل سعود به الحدیده یمن اظهار داشت: هدف عربستان از حمله با وجود کشت و کشتار و صرف هزینه های بسیار، اشغال و ایجاد سلطه دائمی بر یمن است و تصور می کند با حمله الحدیده ارتباط مبارزان یمنی را با خارج قطع خواهد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عربستان با اشغال الحدیده به دنبال محاصره مبارزان یمنی، سرکوبی یمنی ها، سلب هرگونه مقاومت و ممانعت از رسیدن غذا و اسلحه و دارو به داخل کشور است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: عربستان سعودی و حامیانش توجه جهانیان به مسابقات فوتبال را بهترین فرصت برای حمله به الحدیده یمن ارزیابی کردند تا از این طریق کسی متعرض جنایاتشان نشود.

آیت الله حیدری گفت: کشورهای اسلامی و سازمان ملل وظیفه قانونی و انسانی دارند تا در برابر تجاوزات و تهاجمات ظالمانه آل سعود ایستادگی کرده و از مظلومیت ملت یمن دفاع کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات