۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۶۸۵۵۷
در تیرماه؛

دومین دوره تربیت طلبه انقلابی ویژه طلاب اهوازی برگزار می شود

مسؤول بسیج طلاب خوزستان از برگزاری دومین دوره تربیت طلبه انقلابی برای طلبه های اهوازی در تیرماه خبر داد.
طلبه انقلابی

حجت الاسلام هادی استاد، مسؤول بسیج طلاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره طلبه انقلابی ویژه طلاب برادر خبر داد و گفت: این دوره همچون سال گذشته به صورت متمرکز و طی دو هفته در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

مسؤول بسیج طلاب خوزستان اظهار داشت: دوره در تیرماه و به مدت دو هفته برگزار می شود که پیش بینی ما حضور 500 تا 600 طلبه برادر از حوزه های علمیه اهواز است.

این مقام مسؤول در رابطه با مباحث اصلی دوره خاطرنشان کرد: معرفت شناسی، خداشناسی فلسفی، جریان شناسی سیاسی و آشنایی با فرق انحرافی فعال در استان اهم مباحث دوره خواهد بود.

حجت الاسلام استاد با بیان اینکه در دوره مذکور از اساتید برجسته استانی و کشوری استفاده می شود، ادامه داد: در این دوره، 4 همایش با عمده موضوعات بصیرتی و معرفتی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره های «طرح ولایت طلاب» در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره های مذکور تربیت و تعمیق توانمندی های طلاب خواهر و برادر است تا از این طریق خود را با شبهات و موضوعات روز همگام و در عین حال پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است، دوره تربیت طلبه انقلابی طی ۱۰ سال در خوزستان برگزار می شود و تابستان سال گذشته نخستین دوره آن در مدرسه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات