۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۶۸۵۵۱
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی(قدس سره)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی(قدس سره)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی(قدس سره)» اظهار داشت: اگر در ابعاد وجودی امام خمینی تعمق کنیم، بی‌شک یکی از بارزترین ابعاد آن، اندیشه سیاسی است؛ تا جایی که این بعد از وجود ایشان بر دیگر لایه‌های علمی وی سایه افکنده است. نظریه‌پردازی و تبیین مدل نظام جمهوری اسلامی، معماری و عملیاتی کردن اندیشه سیاسی اسلام در چهارچوب الزامات زمان، بسیار دشوار و بعضاً از منظر اکثر صاحب نظران ناممکن می‌نمود؛ ولی از منظر امام، ضرورتی عاجل برای درمان بحران‌های جامعه اسلامی بود.

وی گفت: نویسنده در مجموعه حاضر، به روش تحلیلی و توصیفی در افکار سیاسی امام خمینی تأمل می‌کند و این اثر برای استفاده دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی تدوین شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا مباحث مختلف را در اندیشه‌سیاسی امام خمینی؛ مختصر، روان، آموزشی و در عین حال تخصصی و قریب به ذهن برای محافل علمی به سامان برساند.

وی به معرفی کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی(قدس سره)»پرداخت و گفت: این کتاب نوشته غلامحسین مقیمی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات  مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.

پهلوانی تصریح کرد: کتاب «اندیشه سیاسی اجتماعی امام خمینی(قدس سره)» با 440 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 230000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 57000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات