۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۶۸۵۱۸
امام جمعه موقت بجنورد:

اخلاق و رفتار رمضانی ما باید به سایر ماه های سال تسری یابد

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه تقرب الهی برترین هدیه ماه رمضان است، گفت: باید تلاش کنیم اخلاق، رفتار و رویه ما در ماه رمضان به سایر ماه‌های سال هم تسری یابد.
حجت الاسلام رضا نوری

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یک ماه حضور در ضیافت الهی و ماه بندگی و راز و نیاز بسیار سریع گذشت، افرادی که از این فرصت استفاده کردند اکنون شادمان بوده و کسانی که در غفلت به سر بردند اکنون پشیمان‌ترین افراد هستند.

وی افزود: عید فطر از اعیاد بزرگ و مهم مسلمانان است و در این روز مؤمنان معتقد و خداجو پس از یک ماه روزه‌داری و تهجد و شب‌زنده‌داری برای دریافت هدیه الهی خود آماده می‌شوند.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: به قول نبی مکرم اسلام امروز عید بزرگی است که گناهان بزرگی در این روز بخشیده می‌شوند.

وی ادامه داد: رسول اکرم فرمود: عید فطر روز دادن جایزه‌های بزرگی است، در روز عید فطر ندایی می‌رسد که همه افراد برای نماز عید و روز عید حاضر شوند؛ زیرا امروز روز بخشش و دادن جایزه‌ها است.

حجت‌الاسلام نوری اظهار کرد: بی‌شک دل‌های مؤمنان پس از یک ماه روزه‌داری، به ذات اقدس باری تعالی نزدیک‌تر شده و همه باتقواتر شده‌اند؛ ازاین‌رو باید برای حفظ این قرب الهی تا ماه مبارک رمضان سال آینده هوشیار بوده و تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه تقرب الهی برترین هدیه ماه رمضان است، گفت: باید تلاش کنیم اخلاق، رفتار و رویه ما در ماه رمضان به سایر ماه‌های سال هم تسری یابد.

وی افزود: کار خیر انجام دادن، گناه نکردن و دوام داشتن و ادامه دادن این رویه در سایر ماه‌های سال بسیار اهمیت دارد؛ ازاین‌رو باید سعی کنیم همه کارهایی که در ماه رمضان انجام می‌دهیم را در سایر ماه‌های سال هم تداوم دهیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات