۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۶۸۴۹۶
به امامت آیت الله علم الهدی؛

نماز عید سعید فطر در حرم امام رضا اقامه شد

با حضور زائران و مجاوران در بارگاه منور امام رضا(ع)، نماز معنوی و پرشکوه عید سعید فطر اقامه شد.
عید فطر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، زائران و مجاوران مشهدی با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از باشکوه‌ترین نمازهای عید فطر را به امامت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی اقامه کردند.

از ساعات ابتدایی صبح امروز مجاوران و زائران زیادی خود را از اقصی نقاط شهر مشهد به حرم ملکوتی امام رضا(ع) رساندند تا نماز عید فطر را در این بارگاه اقامه کنند.

خادمان آستان قدس رضوی نیز با تمهیدات بسیار خوب خود همانند سال‌های گذشته صحنها و خیابانهای منتهی به حرم را مفروش و با در اختیار گذاشتن برگه‌های کوچک دعای قنوت نماز عید فطر و مهر زائران را برای اقامه هر چه باشکوه‌تر این نماز یاری ‌کردند.

سیل جمعیت وارد شده به حرم رضوی آن‌ قدر زیاد بود که در ساعت 6 صبح تقریبا صحن‌ها و رواق‌های داخل حرم پر شد و خادمان در بیرون از حرم میزبان زائران بودند.

مراسم با شکوه نماز عید فطر در حرم امام رضا(ع) از ساعت 6:15 صبح با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام ابراهيم معادي؛ مسؤول ستاد استهلال استان‌هاي خراسان مطالبی را در مورد کیفیت استهلال ماه، پرداخت فطریه و نماز عید فطر بیان کرد و پس از آن در ساعت ۷ صبح، نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد اقامه شد./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات