۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۶۸۴۹۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دولت از افزایش غیرواقعی قیمت ها جلوگیری کند

امام جمعه ارومیه با اشاره به اذعان دولت بر افزایش غیرواقعی کالاهای اساسی وارداتی در کشور، گفت: دولت باید از این روند جلوگیری کرده و با افراد خاطی برخورد جدی کند تا بیش از این شاهد افزایش قیمتها و گرانی در جامعه نباشیم.
نماز عید فطر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز عید فطر با تأکید بر لزوم تبعیت از مطالبات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر می خواهیم کشور از هجمه دشمنان در امان باشد و به پیروزی نهایی رسیده و پرچم توحید را در سراسر عالم به اهتزاز دربیاوریم باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب، تمام مسایل را زیر نطر دارند و به عنوان ولی فقیه دستورات ایشان برای ما لازم الاطاعه است؛ پیروی از رهنمودهای رهبری، موفقیت در همه عرصه ها را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی از مسؤولان خواست در شرایطی که کشور با جنگ روانی به واسطه امپراتوری رسانه ای غرب  مواجه است، فرامین رهبری را به طور کامل اجرایی کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به فشار اقتصادی، افزایش قیمت ها و گرانی اشاره کرد و گفت: براساس اذعان دولت، برای واردات کالاهای اساسی دلار دولتی داده می شود اما واردکنندگان کالاها را در داخل با قیمت غیرواقعی به فروش می رسانند که دولت باید از این روند جلوگیری کرده و با افراد خاطی برخورد جدی کند تا بیش از این شاهد افزایش قیمتها و گرانی در جامعه نباشیم.

وی در ادامه به هجمه های دشمنان به جایگاه ولی فقیه و کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه تعریف نکرده و هدف آن ضربه زدن است، بنابراین هرجایگاهی که مورد هجمه قرار می گیرد نشان از عملکرد دقیق و موفق آن مجموعه دارد و نیاز است بیشتر حمایت شود.

امام جمعه ارومیه در خطبه نخست نیز نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و افزود: همچون ماه مبارک رمضان قرائت قرآن و اقامه نماز های صبح در مساجد را ادامه دهید که موجب نزول برکات الهی می شود.

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات