۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۶۸۴۸۲
آیت الله طبرسی:

ملت ایران زنده و پویا در مسیر آرمان های انقلاب در حرکت است

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمن بداند ملت ایران زنده و پویا در مسیر آرمان های انقلاب در حرکت است، گفت: تهدید ها و تحریم های دشمن نمی تواند مانع از رسیدن ملت بزرگ ایران به آرمان ها و ارزش های انقلاب شود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر ساری با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: مؤمنان پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند با شرکت در نماز عید سعید فطر عبادات خود را تکمیل می کنند.

وی با بیان این که عید سعید فطر تکمیل کننده یک ماه روزه داری مؤمنان و انسان های با ایمان است، افزود: عید بزرگ سعید فطر عید پیروزی، توفیق، سربلندی و انجام وظیفه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روز عید سعید فطر روز پاداش گرفتن مؤمنان پس از یک ماه عبادت و کارهای نیک است، خاطرنشان کرد: عید فطر جشن بزرگ بندگان خدا است از این رو فصل جدیدی به روی مومنان گشوده شده است که با تداوم این بندگی، باید همچنان در مسیر اطاعت از پروردگار متعال قدم برداشت.

آیت الله طبرسی با بیان این که عید فطر مظهر عظمت، مجد، شوکت و تجلیگاه صلابت، عزت و کرامت مسلمانان است، بیان داشت: عید سعید فطر یکی از با شکوه ترین اعیاد مسلمانان جهان  و فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امت اسلامی باید از این فرصت معنوی عید سعید فطر برای تقرب و همبستگی بهره گیرند، تصریح کرد: این نماز باشکوه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است.

امام جمعه ساری با بیان این که اعمال دینی و کارهای خداپسندانه باید پس از ماه مبارک رمضان نیز تداوم پیدا کند، خاطرنشان کرد: برنامه های متنوع دینی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان برگزار شد که باید از این پس نیز در جامعه تقویت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های شکست خورده آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها پس از سرمایه گذاری های گسترده در خاورمیانه امروز در میان ملت های جهان رسوا شده است، تصریح کرد: سیاست های آمریکایی ها در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران به بن بست رسیده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز آمریکایی ها با فشار اقتصادی تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج کنند، خاطرنشان کرد: این فشارهای اقتصادی با هدف ناامیدی ملت بزرگ ایران صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر توطئه ها و دشمنی های آمریکا و دیگر بدخواهان انقلاب خواهند ایستاد، بیان داشت: این ملت ثابت کرده هیچ گاه ناامید و خسته نخواهد شد و از مسیر آرمان های انقلاب فاصله نخواهد گرفت.

وی با بیان این که امروز همه مسؤولان و مدیران کشور در جهت رفع مشکلات مردم وظیفه و تکلیف دارند، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان می توانند با وحدت و همبستگی از مشکلات عبور کنند و دشمن را زمین گیر کنند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمن بداند ملت ایران زنده و پویا در مسیر آرمان های انقلاب در حرکت است، تصریح کرد: تهدید ها و تحریم های دشمن نمی تواند مانع از رسیدن ملت بزرگ ایران به آرمان ها و ارزش های انقلاب شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تلاش دولتمردان در حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی بهترین راه خنثی شدن توطئه های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران است.

وی در بخش پایانی سخنان خود وحدت و همبستگی داخلی را مهم ترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: نباید با بیان برخی مسائل حاشیه ای ذهن و فکر مردم را مشوش کرد بلکه باید همواره امید را در جامعه تزریق کرد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات