۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۸۴۷۱
در مصلای ارومیه؛

نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی اقامه می شود

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه گفت: نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اقامه می شود.
نمازجمعه امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی

حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اقامه خواهد شد.

وی افزود: سخنران پیش از خطبه حجت الاسلام یوسفی از اساتید حوزه و دانشگاه خواهد بود.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه از رأس ساعت ۴ درب مصلا به روی مردم مومن و خداجوی ارومیه باز خواهد شد، ادامه داد: مراسم برپایی نماز عید فطر با اقامه نماز صبح و تلاوت آیات قرآن کریم از سوی حاج صمد محمد پور آغاز خواهد شد و بعد هم دعای ندبه توسط حاج اکبر حسنی قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزنژاد با اشاره به مدیحه سرایی محمد محمدی، خاطرنشان کرد: بعد از این برنامه ها سخنران پیش از خطبه پشت تریبون خواهد رفت سپس اقامه نماز عید فطر و ارائه خطبه های عید فطر را خواهیم داشت.

رییس ستاد نماز جمعه ارومیه از مردم خواست که مهر و جانماز و زیرانداز با خود به همراه داشته باشند تا در صورت ازدحام جمعیت در داخل مصلا با مشکل روبه رو نشوند.

وی تصریح کرد: چون عید فطر مقارن با روز جمعه است نماز جمعه برگزار نخواهد شد و فقط نماز عید فطر اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزنژاد در ارتباط با زکات فطریه نیز گفت: ستاد زکات استان صندوق های هم شکل را تدارک دیده تا به صورت هماهنگ جمع آوری شود؛ همچنین قوت غالب گندم لحاظ شده و فطریه هر نفر شش هزار تومان می شود.

گفتنی است، نماز عید فطر ساعت هفت و نیم در مصلای ارومیه اقامه خواهد شد./۹۳۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات