۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۶۸۴۶۱
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

اختلاف‌نظرها نباید سبب کندی کار و متضرر شدن مردم شود

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه رویکرد این مجمع تعامل با دولت و وزارتخانه به‌منظور تسریع در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها است، گفت: نباید اجازه دهیم اختلاف‌نظرها و سلیقه‌ها منجر به کندی کارها و متضرر شدن مردم شود.
علی قربانی

علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره برگزاری مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی و انتخاب رئیس و اعضای این مجمع برای یک سال، اظهار کرد: همه نمایندگان باید تلاش کنند برای توسعه متوازن استان و کشور تمام وقت و انرژی خود را به کار گیرد.

وی که به عنوان رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی انتخاب شده است، افزود: اولویت مجمع نمایندگان استان همدلی، همراهی، تعامل و همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های دولت و سایر نهادها به‌منظور اجرای طرح‌های مهم و با اولویت در استان است.

قربانی خاطرنشان کرد: رویکرد مجمع نمایندگان خراسان شمالی تعامل با دولت و وزارتخانه به‌منظور تسریع در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم اختلاف‌نظرها و سلیقه‌ها منجر به کندی کارها و متضرر شدن مردم شود.

وی اظهار کرد: مجمع نمایندگان خراسان شمالی کوشش می‌کند با برنامه‌ریزی و ارتقای ارتباط و تفاهم با مدیران کشوری و سایر نمایندگان، قدم‌های محکم‌تری برای پیشرفت و توسعه استان بردارد./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات