۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۶۸۴۲۱
معاون آموزش حوزه علمیه ریحانه الرسول ارومیه:

برپایی نمایشگاه علوم قرآنی اقدامی مؤثر در ترویج فرهنگ قرآن و عترت است

معاون آموزش حوزه علمیه ریحانه الرسول (س) ارومیه برپایی نمایشگاه علوم قرآنی را اقدامی مؤثر در ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن و عترت در جامعه دانست و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهر ارومیه که رنگین کمان اقوام و ادیان هست، حایز اهمیت بیشتری است.
نمایشگاه علوم قرآنی ارومیه

مریم میرآقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، برپایی نمایشگاه علوم قرآنی را اقدامی مؤثر در ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن و عترت در جامعه دانست و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهر ارومیه که رنگین کمان اقوام و ادیان هست، حایز اهمیت بیشتری است.

معاون آموزش حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) بر لزوم توجه به غنای منابع شیعی در ارائه کتب و محصولات فرهنگی تأکید کرد و گفت: در برگزاری نمایشگاه های کتاب باید کتب و منابعی که شناسنامه و مروج مذهب شیعه است بیشتر به نمایش درآمده و عرضه شود.

میرآقایی اذعان کرد: با توجه به فعالیت های تبلیغی وهابیت و عرضه کتب وهابی با قیمت های ارزان، لازم است مسؤولان و حتی ناشران کتب دینی و مذهبی شیعه نسبت به پایین آوردن قیمت کتب مرجع و منبع شیعه تلاش کرده و با نگاه صرف مادی در این زمینه فعالیت نکنند.

معاون آموزش حوزه علمیه ریحانه الرسول(ع) افزود: مردم عادی با منابع فقهی خود آشنا نیستند و به نمایش گذاشتن آنها در نمایشگاه های کتاب به ویژه کتب علوم قرآنی می تواند در معرفی این منابع و همچنین ترویج فرهنگ شیعی نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است، نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی از 19 خرداد در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه آغاز بکار کرده است و تا امشب برای بازدید علاقه مندان دایر است./936/ت303/ب1

ارسال نظرات