۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۶۸۴۱۳

فراخوان ثبت نام در مدرسه علمیه کوثر ویژه طلاب خواهر

مدیر مدرسه علمیه کوثر از فراخوان ثبت نام در مدرسه علمیه کوثر در مقطع گرایشی ویژه طلاب مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(س)خبر داد.
فراخوان ثبت نام در مدرسه علمیه کوثر ویژه طلاب خواهر

به گزارش خبرگزاری رسا سرکار خانم مریم اسماعیلی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ثبت نام مدرسه علمیه کوثر در مقطع گرایشی سطح دو، عنوان کرد: مدرسه علمیه کوثر (استعدادهای برتر) در راستای پرورش استعدادهای برتر و ایجاد زمینه عمیق‌خوانی دروس حوزوی، از میان واجدان شرایط طلاب سطح ۲ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در گرایش‌های فقه و اصول و فلسفه طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر اظهار داشت: تعداد واحدهای درسی در سطح دو تحصیلی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ۱۹۰ واحد است که بانوان طلبه ۱۶۰ واحد عمومی و ۳۰ واحد گرایشی را در طول دوران تحصیلی می‌گذرانند.

وی، قبولی در مصاحبه علمی و عمومی، به حدنصاب رسیدن تعداد هر گرایش و پایبندی به قوانین و شیوه‌های آموزشی این مدرسه را از جمله شرایط پذیرش در این دوره برشمرد و افزود: مدرسه علمیه کوثر ویژه طلابی است که دارای انگیزه بالا و فرصت کافی برای عمیق‌خوانی هستند و دوره‌های مهارتی بیشتری برای آنان در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر، زمان ثبت نام طلاب سطح دو در مقطع گرایشی را ۲۷ خرداد تا ۵ تیرماه اعلام کرد و افزود: زمان مصاحبه برای طلاب شهرستانی ۱۵ تیرماه و برای طلاب ساکن قم ۱۶ تیرماه است که پس از مصاحبه، نتایج و ثبت نام قطعی، ۲۰ تیرماه اعلام می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این دوره شامل آخرین کارنامه تحصیلی (معدل و تعداد واحد گذرانده شده) با امضای مدیر مدرسه، تکمیل فرم‌های مربوط به ثبت نام و پذیرش، رضایت‌نامه ولی (پدر یا همسر) جهت شرکت در مدرسه و تأییدیه آموزشی و تربیتی از مدرسه مربوطه است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این مدرسه می‌توانند به آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، ساختمان شهید بهشتی(ره)، طبقه چهارم، اتاق ۲ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۹۰ و ۳۲۱۱۲۴۱۸ تماس بگیرند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات