۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۶۸۴۱۱
مسؤول دبیرستان های صدرا در لرستان خبر داد؛

مدارس صدرا آماده پذیرش علاقه مندان به تحصیل در حوزه علوم و معارف اسلامی

مسؤول دبیرستان های صدرا در لرستان از پذیرش دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس صدرا خبر داد و گفت: جوانان علاقه مند با مراجعه به مدارس می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
مدارس صدرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمود خرم آبادی، مسؤول دبیرستان های صدرا در لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: مدارس صدرا در لرستان آماده پذیرش علاقه مندان به تحصیل در رشته های علوم و معارف اسلامی هستند.

وی داشتن حسن اخلاق و رفتار، دارا بودن حداقل معدل ۱۸ و نمره انضباط ۲۰ در پایه نهم، قبولی در آزمون علمی و مصاحبه حضوری را از ضوابط پذیرش در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا عنوان کرد.

خرم آبادی با اشاره به موقعیت هایی که در اختیار دانش آموزان در مدارس صدرا است، بیان کرد: دانش آموزان با نام نویسی در دبیرستان های صدرا، افزون بر تحصیل در یک محیط آموزشی معنوی و دینی، می توانند پس از فارغ التحصیلی با شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های کشور در رشته هایی همچون حقوق، علوم قضایی، علوم سیاسی، مدیریت، روانشناشی، جامعه شناسی، فلسفه،ادبیات فارسی و عربی ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در صورت علاقه و تمایل می توانند پس از قبولی در آزمون، وارد حوزه های علمیه شوند، گفت: دروس طی شده دبیرستان معادل دو سال حوزوی محسوب می‌شود.

مسؤول دبیرستان های صدرا در لرستان عنوان داشت: دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان صدرا می توانند در مراکز خاص همچون دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه امام صادق و دانشگاه رضوی به تحصیل خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: علاقمندان برای نام نویسی و ورود در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا خرم آباد می توانند با مراجعه به مدارس نسبت به نام نویسی اقدام کنند./9451/د103/ب1

ارسال نظرات