۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۶۸۴۰۶
حجت الاسلام اسماعیلی خبر داد؛

نصب یادمان شهدای گمنام در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از نصب یادمان شهدای گمنام در جوار مزار شهید گمنام در این مدرسه خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت خیرین صورت گرفته است.
شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از نصب یادمان مزار شهدای گمنام در این مدرسه خبر داد و گفت: یک شهید گمنام در محوطه این مدرسه علمیه به خاک سپرده شده است.

وی با اشاره به نصب یادمان مزار شهدای گمنام در محوطه مدرسه علمیه برادران الیگودرز افزود: این یادمان با مشارک خیرین نصب می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه یادآور شد: یادمان این شهید گمنام با مشارکت خیرین 40 میلیون ریال هزینه داشته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز و با حضور طلاب خاطرنشان کرد: از پس برنامه های ما در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت لازمه حیات جامعه است.

وی با بیان اینکه شهدا نور معنویت و چراغ راه هدایت برای سعادت بشریت و جامعه هستند، افزود: پاسداشت و زنده نگه داشتن سیره شهدا برای ترویج این فرهنگ ضروری است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان بر ضرورت نصب یادمان شهدا در مکان های مناسب تأکید کرد./9451/پ204/ب1

ارسال نظرات