۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۵۶۸۳۳۴
در بیست و هشتمین روز ماه رمضان صورت گرفت؛

نشست هم اندیشی و ضیافت افطاری مراکز حوزوی در خبرگزاری رسا

نشست هم اندیشی مراکز عالی حوزوی به همراه ضیافت افطاری با حضور نمایندگان این مراکز در خبرگزاری رسا برگزار شد.
ضیافت افطاری نشست هم اندیشی و ضیافت افطاری مراکز حوزوی در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی مراکز عالی حوزوی به همراه ضیافت افطاری امشب با حضور نمایندگان این مراکز در خبرگزاری رسا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مسؤولان و نمایندگانی از مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجمع نمایندگان طلاب و مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

همچنین فرهنگستان علوم اسلامی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مجمع عالی حکمت اسلامی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، جامعة الزهرا، دانشگاه معارف اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مرکز کامیوتری اسلامی نور، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خبرگزاری صداوسیما و مسجد مقدس جمکران از دیگر مراکز و نهادهای حاضر در این نشست بودند.

در ابتدای این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و ضیافت افطار برگزار شد، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست برای هم افزایی نهادهای حوزوی، به ارائه گزارشی از تحولات یک سال اخیر خبرگزاری رسا پرداخت و بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر نهادهای حوزوی و خبرگزاری رسا تأکید کرد.

همچنین حاضران در این نشست با تقدیر از خبرگزاری رسا برای برگزاری جلسه هم اندیشی نهادهای حوزوی، استمرار این نشست ها را ضروری دانستند و خواستار تقویت ارتباطات رسانه ای با خبرگزاری رسا شدند.

همچنین نمایندگان این مراکز دغدغه های خود را در بخش های مختلف مطرح کرده و استمرار نشست ها برای هم اندیشی را سبب تقویت فعالیت های حوزوی و بازتاب رسانه ای آن در سطح جامعه عنوان کردند.

نمایندگان مراکز حوزوی عملکرد خبرگزاری رسا در بازتاب و انعکاس دستاوردها و فعالیت های مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی حوزه را ستایش کردند.

گفتنی است، سال گذشته نیز این نشست هم اندیشی با حضور نهادهای حوزوی برگزار شده بود و بنا بر نظر این مراکز قرار است این گونه جلسات با دستور کار مشخص استمرار داشته باشد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات