۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۶۸۲۸۱
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

آستان قدس رضوی ظرفیت‌هایی برای کالاهای تولیدی ایجاد کرده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس ظرفیت‌هایی برای کالاهای تولیدی ایجاد کرده است، اما بازاریان و فعالان اقتصادی هم در حمایت از کالای ایرانی و ترویج سوغاتی متناسب با شأن فرهنگ رضوی نقش بسزایی دارند.
حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار جمعی از بازاریان، کسبه و فعالان اقتصادی مشهد، ابراز کرد: اگرچه ایجاد اشتغال مسؤولیت دولت است، اما به میزان وسع خودمان، اقداماتی را مانند لای روبی قنوات و ارائه دام‌های سبک به خانواده‌های محروم روستایی دنبال می‌کنیم، در تکمیل این اقدامات می‌توان با حمایت از کارگاه‌های تولیدی کوچک زمینه اشتغال‌زایی جوانان را فراهم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پیشنهاداتی در زمینه کارگاه‌های تولیدی کوچک با هدف ایجاد اشتغال وجود داشته باشد، بخش سرمایه گذاری آستان قدس رضوی ظرفیت‌های موجود را برای فعال سازی این پیشنهادها بررسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حرم مطهر رضوی به حریم آن وابسته است و نمی‌توان گفت که این دو فضا با یکدیگر متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگ میزبانی زائران حضرت رضا(ع) اقتضائاتی دارد که ایجاب می‌کند در برخورد، سخن و رفتارمان به نحوی عمل کنیم که شایسته میهمانان این آستان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آستان قدس ظرفیت‌هایی برای کالاهای تولیدی ایجاد کرده است، اما بازاریان و فعالان اقتصادی هم در حمایت از کالای ایرانی و ترویج سوغاتی متناسب با شأن فرهنگ رضوی نقش بسزایی دارند./934/د103/ب1

ارسال نظرات