۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۶۸۲۷۸
به همت طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر؛

نماز عید فطر در مساجد روستایی و شهری خرمشهر اقامه می شود

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) خرمشهر گفت: طلاب مدرسه در روز عید فطر با حضور در روستاها و مساجد سطح شهر به اقامه نماز عید فطر خواهند پرداخت.
نماز عید فطر

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: همه طلاب مدرسه در روز عید فطر با حضور در روستاها و مساجد سطح شهر به اقامه نماز عید فطر خواهند پرداخت ضمن اینکه برخی از آنها با توجه به کمبود روحانیت، در چندین مسجد به اقامه نماز جماعت می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) با اشاره به دوره های تابستانه عنوان داشت: دوره تابستانه آموزشی تهذیبی به مدت 40 روز در مشهد و خرمشهر برگزار می شود که بر این اساس یک ماه در خرمشهر و 10 روز پایانی در مشهدمقدس و در جوار بارگاه امام هشتم است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره تابستانه مزبور ویژه همه طلاب مدرسه و از 27 خردادماه آغاز می شود، تصریح کرد: کتاب های درسی پایه های 3، 6 و 7 در این دوره با حضور اساتید بومی و غیربومی تدریس می شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه دوره تا مردادماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: طلاب پس از بازگشت از مشهدمقدس امتحانات جبرانی را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز به درخواست مدرسه برای جذب طلبه از سوی مرکز مدیریت پاسخی داده نشده است، گفت: اولویت ما جذب 10 تا 12 طلبه از دارندگان مدرک دیپلم است تا با این تعداد، کلاس ها به حد نصاب برسند البته دوره اختبار و مصاحبه های عمومی و تخصصی نیز فراروی طلاب جدید الورود خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر گفت: مدرسه در مناسبت های مذهبی مبلغانی را به خارج از کشور همچون کویت، عراق و عمان اعزام می کند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات