۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۶۸۲۷۷
به همت دفتر امام جمعه بندر امام خمینی؛

مراسم تجلیل از مبلغان ماه رمضان مدرسه امام خمینی برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلاب در ماه رمضان، گفت: به همت دفتر امام جمعه بندر امام خمینی مراسم تجلیل از مبلغان ماه مبارک رمضان مدرسه امام خمینی برگزار می شود.
حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عيد سعید فطر خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همه طلاب مدرسه به فعالیت های تبلیغی پرداختند؛ از این رو به همت دفتر امام جمعه برای تقدیر از طلاب امشب جامعه روحانیت شهرستان، جلسه ای برگزار خواهد کرد.

مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام با بیان اینکه در جلسه یاد شده افزون بر تقدیر از مبلغان و روحانیان، هم اندیشی صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: در تابستان هر کدام از طلاب در مساجد مربوطه پیگیر فعالیت های فرهنگی خواهند شد و در صورت نیاز، کلاس های قرآن و معرفتی را برای دانش آموزان و جوانان فعال در مساجد و مراکز فرهنگی برگزار خواهند کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طلاب مدرسه در بسیج صالحین فعالیت دارند، افزود: اردوهای زیارتی تهذیبی به مشهد مقدس از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب است که در این باره هر طلبه برنامه ریزی برای اعزام فعالان فرهنگی مسجد مربوطه را بر عهده خواهد گرفت.

حجت الاسلام با اشاره به اینکه اردوها در مرداد و شهریورماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این اردوها به واقع اردوهای آموزشی تهذیبی هستند که در طی برگزاری، فعالان فرهنگی مساجد در کلاس ها و برنامه های از پیش تعیین شده شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خواسته ما پذیرش 10 طلبه برای سال تحصیلی جدید است، گفت: هنوز نسبت به درخواست ما جوابی از سوی مرکز مدیریت داده نشده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات