۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۲۶۷
آیت الله علم الهدی:

تصویب FATF مملکت فروشی است

آیت الله علم الهدی با نکوهش رای گیری لایحه FATF در مجلس، گفت: ما نباید با دشمنان خداوند و انقلاب اسلامی برای حل کردن مشکلات کوچکی که خودمان می توانیم آن ها را حل کنیم به تعامل برسیم.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی با نکوهش رای گیری لایحه FATF در مجلس گفت: ما نباید با دشمنان خداوند و انقلاب اسلامی برای حل کردن مشکلات کوچکی که خودمان می توانیم آن ها را حل کنیم به تعامل برسیم.

 وی افزود: نباید با این عمل از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم چرا که چهل سال است که این مردم به ارزش های انقلاب اسلامی اهتمام ورزدیده اند و به آن عمل کرده اند، این درست نیست که ما این ارزش ها را معامله کنیم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: عده ای غرب زده که چشمشان به دنبال غرب است نباید به دلیل این که در این نظام مسؤولیتی پیدا کرده اند این ارزش ها را کنار بگذارند و این ارزش ها  را با دشمنان خدا معامله کنیم و این افراد نه تنها در آخرت مورد عذاب واقع نمی شوند بلکه در این دنیا نیز به ذلت دچار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خرسان اذعان کرد: هر که تاکنون به دنبال ضربه زدن به این انقلاب بود بدبخت و بیچاره شد و با ذلت از دنیا رفت چرا که خون شهدا این انقلاب را پاس داشته است و ما باید از خون این شهدا که تعداد کمی نیستند دفاع کنیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: بندگی خداوند نیاز به جریان ارتباطی باطن با خداوند است که اگر این جریان ارتباطی قوی بود آدم به انجام تکلیف راضی نخواهدشد و می خواهد بیشتر از آن را انجام دهد و هرچه عبادت خدا را انجام دهد خوشحال تر خواهد بود.

آیت الله علم الهدی گفت: چطور یک انسان می تواند با دشمن بیعت کند و تمام سعی تلاش خود را انجام دهد تا FATF را وارد مجلس کند و روز عاشورا فریاد یا حسین سر دهد از امام حسین(ع) نیز همین یک بیعت را می خواستند حتی بدون دست دادن اما نماینده با رای دادن به این لایحه مملکت را می فروشد./862/د103/ب1

ارسال نظرات