۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۲۳۰
حجت الاسلام شاهیوندی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۶۰ مبلغ در شهرستان دلفان

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۶۵ مبلغ بومی و غیر بومی در مناطق شهری و روستایی دلفان و در جمع آحاد مردم به ویژه بین نسل جوان فعالیت تبلیغی مؤثر دارند.
رییس تبلیغات اسلامی دلفان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به فعالیت 165 مبلغ خواهر و برادر در شهرستان دلفان افزود: هدف از اعزام مبلغان ترویج و نشرمعارف اسلامی و دینی در مناطق روستایی و شهری است.

حجت الاسلام شاهیوندی با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغان درمناطق تبلیغی فعالیت خود را در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ و آموزه های دینی ادامه می دهند، عنوان داشت: حضور و فعالیت مبلغان برای ارتقای فرهنگ دینی در جامعه ضروری است.

وی در ادامه یادآور شد: در طول سال همواره از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی بهره مند می شویم و حضور مبلغان به ویژه بین نسل جوان امری مهم برای روشنگری و بصیرت بخشی است.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به اینکه مهم ترین هدف اعزام مبلغان تحکیم بخشی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان و مقابله با هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: بیشترین استقبال از برنامه های دینی، فرهنگی و تبلیغی مبلغان متوجه قشر جوان و نوجوان جامعه بوده است.

حجت الاسلام شاهیوندی در ادامه افزود: جلسات روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و محافل انس با قرآن با حضور مبلغان اعزامی و در جمع نسل جوان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی بیان داشت: برای تداوم بخشی به فعالیت های تبلیغی مبلغان و اثرگذاری بیشتر این فعالیت ها در بین نسل جوان و مقابله با آسیب های اجتماعی، پس از پایان ماه مبارک رمضان از ظرفیت مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت بهره مند خواهیم شد.  

رییس تبلیغات اسلامی دلفان یادآور شد: بارزترین مأموریت تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در حوزه اعزام و استقرار مبلغ در مناطق مختلف بوده و تاکنون در این عرصه موفق عمل کرده و تأثیرات آن مشهود است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات