۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۶۸۲۲۶
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

عربده‌های اسرائیل در قدس ناشی از ضعف است

ابوشریف گفت: عربده‌های اسرائیل در قدس ناشی از ضعف است نه از روی قدرت؛ در واقع نزاع بر سر دو نوع سبک زندگی اسلامی الهی و مادی صهیونی است.
ابوشریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست «قدس؛ انتفاضه، مقاومت، حق بازگشت» که با محورهای راهبرد صهیونیسم جهانی و خطر اصلی آن، فلسطین معامله بزرگ قرن، تغییر پایتخت تهدیدات فراروی رژیم صهیونیستی و آمریکا، واکنش جهان اسلام به مساله تغییر پایتخت، شب گذشته در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: عربده‌های اسرائیل در قدس ناشی از ضعف است نه از روی قدرت و در واقع نزاع بر سر دو نوع فکر و سبک زندگی اسلامی الهی و مادی صهیونی است.

وی افزود: طرح صهیونیسم جهانی، طرح ایجاد فساد است و در مقابل آن طرح محمدی، طرحی الهی برای تعالی انسان‌هاست. بیشترین اموال و پول جهان در اختیار یهودیان است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ابراز داشت: با وجود اینکه تعداد یهودیان در جهان، اندک است اما بهترین پست‌ها و مقام‌ها را در کل دنیا برای خود اخذ کرده‌اند به همین علت ترامپ، رییس جمهور کشور قدرتمندی مانند آمریکا را تحت فرمان و سیطره خود دارند و به اصطلاح عامیانه او را (خر کرده‌اند) تا به هر سازی که می‌زنند برقصد.

وی اظهار داشت: فلسطین تنها مسأله قدس و آزادی نیست. در حال حاضر در فلسطین افرادی در مقابل محور مقاومت ایستاده‌اند که دارای پیشینه اسلامی بوده اند به همین دلیل ما امروز آنها را از خود نمی‌دانیم بلکه آنها از دشمنان ما هستند.

ابوشریف بیان داشت: ما باید براساس آیات الهی در قرآن کریم، در برابر کفار متحد شویم و بدون هیچ ترسی، شجاعانه بجنگیم و به عنوان جبهه مقاومت اسلامی بیشترین تلاش را داشته و بیشترین قدرت نیروهای خود را به کار ببندیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ابراز داشت: با استناد به آیات شریفه قرآن کریم کسانی که در برابر طرح صهیون هستند بندگان خوب خدای تعالی هستند.

ابوشریف افزود: ما باید اول عقیده و عبودیت خود را در برابر قادر متعال تقویت کنیم و بعد همگی با مقاومتِ تمام، در مقابل طرح صهیون ایستادگی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابر آیات قرآن، از بار دوم روی کار آمدن قوم یهود تا افول و سقوط آن، زمان بسیار اندکی است و همان‌طور که یهود داخل قدس شده، به زودی از  آن خارج خواهد شد. سقوط اسرائیل بسیار نزدیک است./969/پ202/ب1

ارسال نظرات