۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۶۸۱۶۹
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

نخستین کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب در خوزستان افتتاح شد

نخستین کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب با نام شهید قاضی نورالله شوشتری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان افتتاح شد.
کتابخانه آستان قدس رضوی

حجت الاسلام مکوندی، مسؤول کتابخانه شهید قاضی نورالله شوشتری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که این کتابخانه دارای بیش از 5 هزار جلد کتاب تخصصی در زمینه فرق و مذاهب است، ابراز داشت: هدف از تأسیس این کتابخانه ایجاد منبعی تخصصی برای طلاب، دانشجویان و پژوهشگرانی است که در زمینه فرق و مذاهب فعالیت می کنند.

مسؤول کتابخانه تخصصی شهید قاضی نورالله شوشتری با اشاره به هجمه های دشمنان علیه معارف اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: وجود چنین کتابخانه تخصصی با منابع به روز بسیار با اهمیت است؛ چراکه طلاب، پژوهشگران و دانشجویان با استفاده از این منابع می توانند پاسخگوی شبهات و انحرافات دشمنان باشند.

حجت الاسلام مکوندی با بیان این که این کتابخانه دارای بیش از 23 عنوان تخصصی است، بیان داشت: تاریخ، کلام شیعه، تفسیر اهل سنت، تفسیر شیعه، امامت و ولایت، حدیث، نقد مدعی یمانی، وهابیت، ابن تیمیه، فرق ضاله و انقلاب اسلامی از عناوین این کتابخانه به شمار می آیند.

مسؤول کتابخانه تخصصی شهید قاضی نورالله شوشتری ادامه داد: همچنین اهل بیت، اهل سنت، مهدویت، عرفان، کودک و نوجوان، روانشناسی، منبر و روضه، سیاسی، اخلاق، علوم قرآن، فلسفه، فقه، اصول فقه و فرهنگ لغت از دیگر عناوین این کتابخانه هستند.

حجت الاسلام مکوندی با بیان این که این کتابخانه دارای دو بخش حقیقی و مجازی است، ابراز داشت: در قسمت مجازی کتابخانه دو عدد رایانه وجود دارند که به نرم افزارهای تخصصی فرق و مذاهب مجهز هستند؛ همچنین این رایانه ها با کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز ارتباط دارند./۹۴۶۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات