۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۱۵۲
حجت الاسلام میناپور:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش در توسعه زیرساخت ‌های تعلیم و تربیت مؤثر است

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش، گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش در توسعه زیرساخت ‌های تعلیم و تربیت اسلامی و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی مؤثر است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌ علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کمیته همکاری حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش لرستان گفت: از اهداف مهم همکاری این دو نهاد بهره مندی از ظرفیت ها در راستای تربیت نسلی انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت روحانیان و طلاب حوزه‌ در تأمین و بسط فرهنگ دینی در زمینه برنامه‌ریزی درسی و توسعه زیرساخت ‌های تعلیم و تربیت اسلامی در مدارس از دیگر اهداف فعالیت کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس آموزش و پرورش عنوان داشت: در طول سال تحصیلی از ظرفیت مبلغان حوزه در مدارس امین و دیگر مدارس استفاده می شود.

وی هدف از اعزام مبلغان به مدارس را گسترش و توسعه فعالیت‌های تربیتی و تعمیق باورهای دینی و مذهبی بین دانش‌آموزان بیان کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو عنوان داشت: حضور مبلغان و بصیرت بخشی بین نسل جوان امری مهم برای تعمیق بخشی به باورهای دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی به نقش مدارس در تربیت دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت مبلغان اعزامی فرصتی مناسیب برای نقش آفرینی در انجام این رسالت تربیتی است.

حجت الاسلام میناپور افزود: مصون سازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی لازمه ارتقا و حفظ سلامت روحی و روانی جامعه است.

وی یادآور شد: در ایام تابستان مبلغان همچنان فعالیت تبلیغی خود را در پایگاه های اوقات فراغت ادامه می دهند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات