۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۶۸۱۲۷
مدیر حوزه علمیه استان همدان:

مسؤولان از موضع انفعال فرهنگی خارج شوند

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: مساله توریست و گردشگری به خودی خود مشکلی ندارند اما موضع انفعالی ما در مسائل فرهنگی مشکلات جدی به وجود می آورد.
آیت الله موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به خطوط قرمز در گردشگری ابراز داشت: مسؤولان باید خطوط قرمز را در زمینه گردشگری رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ غنی و سنتی برخی شهرهای کشور ابراز داشت: برخی شهرهای کشور به دلیل داشتن حوزه های علمیه غنی و مردم سنتی نسبت به تهاجم فرهنگی مقاوم تر هستند و این مساله درباره همه شهرهای کشور صادق نیست.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه ابراز داشت: مساله توریست و گردشگری به خودی خود مشکلی ندارند اما موضع انفعالی ما در مسائل فرهنگی مشکلات جدی به وجود می آورد.

وی با بیان این مطلب که فرهنگ سازی در زمینه توریست بسیار مهم است، ابراز داشت: مساله همدان ۲۰۱۸ امری مهم است اما متاسفانه مسؤولان در زمینه فرهنگی هیچ قدمی را بر نداشته اند.

آیت الله موسوی اصفهانی یادآور شد: حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی بسیار مهم است و حوزه علمیه دربرابر هرگونه کج روی نسبت به خطوط قرمز نظام و ارزش های انقلاب می ایستد.

وی در پایان برگزاری برخی برنامه ها بدون استفاده از گزینه فرهنگ سازی را امری اشتباه توصیف کرد و گفت: باید به میهمانان خارجی توشه فرهنگی مناسب داده شود و خدمات انقلاب اسلامی برای مردم و ابعاد مختلف انقلاب برای آنان تبیین شود./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات