۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۶۸۱۰۷
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری آیین تلبس جمعی از طلاب لرستانی

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری مراسم تلبس ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: در این مراسم ۴۵ نفر از برادران حوزه علمیه استان به لباس روحانیت ملبس می شوند.
ملبس/ تلبس / لباس طلبگی

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تهذیب و اخلاق در حوزه بیان داشت: همواره دوره های آموزشی ویژه طلاب و با حضور اساتید برجسته اخلاق برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری دوره اختبار و تثبیت اشاره و عنوان کرد: این دوره فرصتی مناسب برای آشنایی طلاب پذیرفته شده با حوزه و اهمیت اخلاق و رفتار در مدارس علمیه است.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به رسالت خطیر طلاب در عرصه تبلیغ و جایگاهی که بین مردم دارند، گفت: اخلاق لازمه محبوبیت در نزد مردم و موفقیت در انجام رسالت تبلیغی است.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس های اخلاق بهترین فرصت برای بصیرت افزایی بین طلاب جوان و ارتقای ویژگی های اخلاقی طلبگی است.

حجت الاسلام پیرمحمدی از برگزاری آیین تلبس طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این مراسم به زودی و با حضور جمعی از طلاب لرستانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در آیین تلبس طلاب 45 نفر از برادران طلبه حوزه علمیه لرستان که شرایط لازم را دارا هستند به لباس روحانیت ملبس می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان یادآور شد: پیش از برگزاری مراسم تلبس طلاب در کارگاه های آموزشی شرکت می کنند و افرادی که موفق به گذراندن این دوره شوند، به لباس روحانیت ملبس می شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات