۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۸۱۰۵
حجت الاسلام ولی پور خبر داد؛

حضور مبلغان لرستانی در پایگاه های اوقات فراغت جوانان

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه گفت: در این پایگاه ها بیش از ۳۰ مبلغ از حوزه مشغول فعالیت می شوند.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ایام تعطیلی مدارس و برپایی پایگاه های اوقات فراغت اشاره و عنوان کرد: این پایگاه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به پایگاه های اوقات فراغت افزود: این اقدام با هدف مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان صورت می گیرد.

حجت الاسلام ولی پور به اهمیت حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان در راستای غنی سازی برنامه های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن، فرهنگی، ورزشی و نشست های دینی در پایگاه های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: بیش از 30 مبلغ لرستانی در قالب طرح بینات در پایگاه های اوقات فراغت در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان یادآور شد: فعالیت مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه سال جاری تا پایان ایام تابستان ادامه دارد.

حجت الاسلام ولی پور در پایان خاطرنشان کرد: افزون بر فعالیت مبلغان در طرح اوقات فراغت، دیگر مبلغان لرستانی در قالب طرح هجرت، نسیم رحمت و تبلیغ کوتاه مدت در مناطق شهری و روستایی لرستان مشغول فعالیت هستند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات