۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۶۸۰۵۵
به امامت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

نماز عید فطر در مصلای امام خمینی شهرکرد اقامه می شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز عید فطر در میعادگاه های نماز جمعه استان و به امامت ائمه جمعه از ساعت ۷ صبح اقامه می شود، گفت: در شهرکرد نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصتهای باقیمانده ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: به یقین مردم روزه دار پس از یک ماه بندگی و تمرین و استقامت، در روز عید فطر عیدی خود را از پروردگار متعال می گیرند و این ایستادگی و موفقیت را با شادی به پایان می رسانند.

وی عید فطر را بزرگترین عید بندگی و از مهمترین اعیاد اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ان شاءالله امسال نیز نماز عید فطر در جای جای استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد و در این زمینه هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

حجت الاسلام کریمی از آمادگی کامل استان برای اقامه نماز عید فطر خبر داد و افزود: نماز عید فطر امسال در روز جمعه آتی از ساعت 6:30 دقیقه صبح، با قرائت دعای ندبه در 25 منطقه شهری استان برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز عید فطر در میعادگاه های نماز جمعه استان و به امامت ائمه جمعه از ساعت 7 صبح اقامه می شود، تصریح کرد: در شهرکرد نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نماز عید فطر شهرکرد در خیابانهای مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، تقاطع شریعتی و طالقانی و خیابانهای اطراف همانند سالهای گذشته برگزار می شود، گفت: نمازگزاران حتماً همراه خود مهر و زیرانداز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرکرد صبح روز عید سعید فطر از ساعت5:30  آماده خدمات رسانی به نمازگزاران است، ادامه داد: نمازگزاران زکات فطریه خود را می‌ توانند در صندوقهای مستقر شده از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان پرداخت کنند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه با اشاره به همزمانی عید سعید فطر و روز جمعه خاطرنشان کرد: با توجه به اقامه نماز عید فطر در صبح روز جمعه دیگر نماز جمعه در سراسر کشور اقامه نمی شود./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات