۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۶۸۰۲۷
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

کیفیت محوری ملاک پذیرش طلاب جدیدالورود

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه استان ۲۰ تا ۳۰ نفر اعلام شده است، گفت: مهم ترین ملاک کیفیت محوری است.
حوزه علمیه

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مدارس علمیه خواهران استان یک هزار و 300 طلبه در سطح دو و سه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش در هر یک از 13 مدرسه علمیه خواهران امسال بین 20 تا 30 طلبه اعلام شده است، افزود: پس از اعلام نتایج مصاحبه ورودی در سطح دو آمار پذیرش شدگان اعلام می شود.

مهرابی با اشاره به پذیرش طلاب سطح سه در رشته های فقه و اصول، کلام اسلامی و تفسیر و علوم قرآنی خاطرنشان کرد: از بین شرکت کنندگان در آزمون کتبی نیز در سطح سه در سه مدرسه علمیه خرم آباد، دورود و بروجرد بین 20 تا 30 طلبه پذیرش می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه خواهران بر اساس ظرفیت فیزیکی و آموزشی و امکانات رفاهی در مدارس اعلام شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: کیفیت محوری مهم ترین عامل، معیار و ملاک پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران استان است و در کنار توجه به ظرفیت مدارس اگر خواهران داوطلب شرایط لازم را داشته باشند، آمار پذیرش ممکن است تغییر نماید.

مهرابی ابراز امیدواری کرد که با پذیرش جوانان توانمند و با استعداد شاهد رشد علمی در مدارس علمیه باشیم و طلاب بتوانند پیشرفت های علمی، پژوهشی و تبلیغی را در کنار اساتید و در فضای حوزه کسب کنند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات