۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۶۸۰۱۷

برگزاری دوره های امامت در مدرسه علمیه سیدالشهدا خرمشهر

مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر گفت: در تابستان دوره امامت، ادامه دوره های تحصیلی و علمی و مباحث مرتبط با طلاب جدید الورود برگزار می شود.
کتاب «امامت؛ منشأ حیات خردمندانه بشر»

حجت الاسلام نصر حمادی، مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه برخی طلاب و اساتید مدرسه در لیالی قدر، با حضور در روستاها به احياي مراسم اين شب ها پرداختند، اظهار داشت: اعزام طلاب مدرسه به خارج از کشور صورت نمی گیرد اما در ماه رمضان جاری یک روحانی مبلغ بنا به دعوت صورت گرفته در عراق حاضر و به سخنرانی پرداخت.

مدیر مدرسه سیدالشهدا(ع) خرمشهر با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی مبلغان مدرسه به زبان عربی صورت می گیرد، عنوان داشت: در تابستان دوره امامت، ادامه دوره های تحصیلی و علمی و مباحث مرتبط با طلاب جدید الورود را خواهیم داشت؛ البته تاکنون تعداد طلاب ورودی جدید از سوی مرکز مشخص نشده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ظرفیت مدرسه با توجه به وجود 10 پایه تحصیلی، 15 نفر برای سال تحصیلی جدید است، افزود: دوره فشرده علمی دو هفته ای برای طلاب پایه های اول و دوم و نخبگان پایه های سوم تا دهم در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار و در آن برخی مطالب درباره دروس حوزوی، صرف و نحو و ولایت فقیه در قرآن کریم بیان شد.

حجت الاسلام حمادی به تلاش های صورت گرفته برای تهیه نشریه اشاره کرد و گفت: معاونت تبلیغ مدرسه با اعزام مبلغ به مبارزه با فعالیت های وهابیت در روستاهای خرمشهر می پردازد که در این باره روحانیان اعزامی تبیین سؤال ها و بیان مسائل تبلیغی را عهده دار هستند.

وی در پایان بر اهمیت آموزش های مهارتی در ارتقا و توانمند سازی طلاب و روحانیان و خانواده های آنان در راستای دسترسی به مهارت های روز اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات