۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۶۷۹۸۴
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی در تابستان

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان از برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی از نیمه دوم تیرماه سال جار ی خبر داد.
پژوهش

حجت الاسلام احمد كعب عمير، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی در تابستان خبر داد و گفت: دوره پژوهشی با عنوان «آشنایی با روش های تحقیق» و دوره آموزشی با عنوان «دوره ادبیات عرب» از نیمه دوم تیرماه آغاز و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) افزود: دوره پژوهشی ویژه همه طلاب و دوره آموزشی ویژه طلاب سطح یک است که بنابر احساس نیز برگزار می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: طلاب مدرسه در بخش پژوهش حضوری قدرتمند داشته و طی دو سال اخیر در جشنواره علامه حلی عملکردی مثبت داشتند اما در کیفیت نوشتن مقاله و آشنایی با روش مقاله نویسی و تحقیق کوتاهی صورت گرفته است؛ بنابراین با راه اندازی دوره پژوهشی به دنبال اهتمام به کیفی سازی مقالات و آشنایی طلاب با روش های تحقیق هستیم.

حجت الاسلام کعب عمیر در رابطه با پذیرش در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: 10 تا 15 طلبه با مدرک سیکل پذیرش خواهند شد که مرکز نیز با درخواست ما موافقت کرده است و تنها منتظر معرفی برگزیدگان، اخذ مصاحبه های عمومی و تخصصی و برگزاری دوره اختبار هستیم.

وی گفت: 30 نفر برای حضور در حوزه نام نویسی کردند که در این میان تنها 15 نفر انتخاب می شوند؛ از این رو در پذیرش اهتمام و توجه خاصی به زوایای مختلف طلبگی داریم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات