۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۶۷۹۵۴

۵۰ درصد تخفیف، فرصت استثنایی نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی درارومیه

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ۵۰ درصد تخفیف را فرصت استثنائی نمایشگاه علوم قرآنی دانست و گفت: مساجد و حوزه های علمیه از این فرصت استفاده کرده و با نصف بها کتب و نرم افزارهای مورد نیاز را تهیه کنند.
نمایشگاه کتاب

بهرعلی محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به ویژگی های متمایز نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی ارومیه نسبت به سایر نمایشگاه ها، اظهار کرد: تخفیف ۵۰ درصدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله این ویژگی هاست که امیدواریم مساجد و حوزه های علمیه از این فرصت استثنائی استفاده کرده و کتابهای مورد نیاز را با نصف بها تهیه کنند.

وی افزود: در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه ۲۰ میلیون تومان بن به فروش رفت که این نشان دهنده استقبال از نمایشگاه علوم قرآنی است.

محمودی، طلاب و روحانیان را مخاطبان اصلی نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی خواند و گفت: تا به امروز بیشتر کتب به فروش رسیده مربوط به کتب تفسیر است.

وی به حضور اتحادیه موسسه های قرآنی استان در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: موسسه خیرالنساء ارومیه نیز ضمن معرفی موسسه، غرفه "قرآن بخوان، جایزه بگیر" و "نقاشی بکش، جایزه ببر" را برای کودکان دایر کرده است که با استقبال رو به رو شده است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تعویض قرآن های نو با کهنه در نمایشگاه علوم قرآنی خبر داد و گفت: عموم مردم در صورت داشتن قرآن های کهنه و قدیمی می توانند با مراجعه به نمایشگاه نسبت به تعویض رایگان آن با قرآن نو اقدام کنند.

وی استقبال از نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیش بینی می شود از امروز بازدیدکنندگان بیشتری در نمایشگاه حضور یابند.

محمودی در پایان به برنامه های جشن رمضان اشاره کرد و گفت: جلسات تفسیر و تدبر قرآن، نشست های تخصصی و علمی قرآنی، محفل انس با قرآن و اجرای نمایش با موضوع قرآن و عترت از دیگر برنامه های جشن رمضان در مرکز استان است که هفته جاری اجرایی می شود./936/ت303/ب1

ارسال نظرات