۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۶۷۹۳۹
رییس دفتر آیت الله جوادی آملی در مازندران:

اخلاق محوری سرلوحه امور مدیران قرار گیرد

حجت الاسلام محمودی با اشاره به این که اگر مدیری اخلاق محور باشد می تواند موفق شود، گفت: ضرورت دارد اخلاق محوری را به بهترین نحو ممکن در برنامه های خود اجرایی کنیم.
حجت الاسلام محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر مرجعیت حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران امروز در مراسم عزاداری ایام شهادت امام علی(ع) که در شهرداری آمل برگزار شد گفت: ما معصوم نیستیم و در افعال غیرمعصوم خطا و نقص وجود دارد که خوبی آن است ارزش ها نیز از سوی انسان دیده شود و حق شناسی کنیم.

وی اظهار داشت: انسان همیشه با یک سختی دست و پنجه نرم می کند و تا زمانی انسان خداوند متعال را ملاقات کند سختی وجود دارد اما انسان در این سختی ها حرکتی دارد و به مراحلی می رسد.

حجت الاسلام محمودی افزود: انسان هر لحظه دارد نو می شود و در حال حرکت است که اگر دگرگونی در انسان حاصل نشود نمی تواند به عنوان اشرف مخلوقات باشد.

رییس دفتر مرجعیت حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران با اشاره به این که اگر مدیری اخلاق محور باشد می تواند موفق شود، گفت: ضرورت دارد اخلاق محوری را به بهترین نحو ممکن در برنامه های خود اجرایی کنیم.

حجت الاسلام محمودی گفت: ما تعهد عملی به خداوند متعال دادیم که شامل اعمال تعبدی و ارزشی می شود و ضرورت دارد نسبت به اجرای آن اهتمام ورزیم.

وی بیان داشت: همه ما انسان ها نسبت به بسیاری از افراد تعهد داریم و اگر انسان به وظایف خود عمل کند یک دگرگونی در او اتفاق می افتد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از موازی کاری ها دوری کرده و همواره به دنبال اجرای اموری که به ما محول شده باشیم که امری مهم و اساسی است.

رییس دفتر مرجعیت حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران گفت: نیاز است نسبت به اجرای تعهد خود نسبت به خداوند متعال و خلق الله اهتمام ویژه ای داشته باشیم و تلاش شایسته ای را در این مسیر صورت دهیم.

جهانگیر آذری عضو شورای اسلامی شهر آمل در این مراسم بیان کرد: ماه رمضان ماه سراسر رحمت و برکت است که انسان می تواند دستاوردهای ارزنده ای را برای خود حاصل کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این ماه به همه خواسته های خوب و معقولی که در زندگی داریم برسیم و برکت روزه های این ماه در سراسر برنامه های زندگی ما وجود داشته باشد./1314/پ204/ب1

ارسال نظرات