۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۶۷۹۲۸
حجت الاسلام جزایری:

تواضع و جامعیت از ویژگی های حجت الاسلام احمدی بود

مدیر مرکز تدوین متون حوزه گفت: در شرایطی که توجه به علوم انسانی کمتر بود و اهمیت تدوین منابع درسی کمتر احساس می شد مرحوم احمدی این دوراندیشی را داشت و با شکل دادن مجموعه «سمت» توانست بنیان گذار یک مجموعه با اهمیت و ارزشمند در زمینه علوم انسانی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین جزایری

حجت الاسلام سید حمید جزایری در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد شخصیتی آن مرحوم گفت: بنده از سال ها قبل در محضر ایشان توفیق تلمذ داشته ام؛ جدیت، تواضع، توانمندی، جامعیت و دقت از ویژگی های خاص ایشان است.

مدیر مرکز تدوین متون حوزه به دغدغه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در زمینه تربیت دانشجو و متعلمان اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان از معدود اساتیدی بود که تحقیقات دانشجویان را با دقت مطالعه می کرد.

وی افزود: ایشان تحقیقات دانشجویان را مطالعه می کرد و با ارزیابی دقیق نکات حرفه ای و عالمانه ای را به آن ها متذکر می شد.

حجت الاسلام جزایری خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی از روحیه علمی و اخلاقی والایی برخوردار بود که با قطعیت می توان گفت این روحیات در میان اساتید بسیار کم به چشم می خورد.

مدیر مرکز تدوین متون حوزه خاطرنشان کرد: ایشان در کنار برخورداری از شخصیت علمی و اخلاقی برجسته، تلاش وافری در تدوین منابع آموزشی و درسی در شاخه های مختلف به ویژه علوم انسانی داشت.

وی یادآور شد: در شرایطی که توجه به علوم انسانی کمتر بود و اهمیت تدوین منابع درسی کمتر احساس می شد مرحوم احمدی این دوراندیشی را داشت و با شکل دادن مجموعه «سمت» توانست بنیان گذار یک مجموعه با اهمیت و ارزشمند در زمینه علوم انسانی باشد./۸۴۱/ت302/ب1

ارسال نظرات